محاسبه ی عجیب



ازپدری پرسیدند آیا درست است که می گویند که :"زمانی فرا خواهد رسید که پسرها بزرگتر از پدرشان خواهند شد؟"گفت :اتفاقا این موضوع سخت ذهن مرا به خود مشغول کرده است‘البته کاری به استعداد و نبوغشان ندارم‘منظور من سن سال آنهاست!پرسیدند به چه دلیل؟گفت :به دلیلی که برایتان شرح میدهم:


وقتی 30ساله بودم فرزندمان متولد شد .

وقتی 1 ساله شد من 31 سال داشتم یعنی 31 برابر او سن داشتم .

وقتی 2 ساله شد من 32 سال داشتم یعنی 16 برابر او سن داشتم .

وقتی 3 ساله شد من33 سال داشتم یعنی11 برابر او سن داشتم .

وقتی 5 ساله شد 35 سال داشتم یعنی 7 برابر او سن داشتم .

وقتی 10 ساله شد من 40 ساله شدم یعنی 4برابر او سن داشتم .

وقتی 15 ساله شد من 45 ساله شدم یعنی 3 برابر او سن داشتم .

حالا که 30ساله شده است ‘من 60 سال دارم یعنی فقط 2 برابر او سن دارم .

میترسم اگر به همین منوال پیش برود به زودی از من جلو بزند و او بشود پدر من ومن بشوم پسر او!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد